Известие

Collapse
No announcement yet.

ангренажен ремък

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ангренажен ремък

    здравейте имам един вапрос на коъто се надявам някоъ да ми даде отговор!!как мога да разбера дали ми е зацепен правилно ангренажния ремък и дали има място в стара загора където да се провери това и ако има проблем да се презацепи на ново??защото още малко съм в Бг и след това колата ми остава в други ръце и то за доста голям период от време!!и има ошще едно малко проблемче като е студена при запалжането малко и пропадат оборотите и отива да гасне вазможно ли е това да е от ремъка??вчера бях на диагностика и нищо не излезна да има като грешка по двг!!предварително благодаря на всички
    alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

  • #2
    http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F0%EE%F1%E5%EB
    свалянето на дросела според мен е излишно - парцалче, пръстче и мерак!
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      в сервиза на fiat може да провериш аз моят ремък там го сменях.
      намира се срещу бензиностанция зара в колю ганчево
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

      Comment


      • #4
        При мене го има същия проблем, който се появи след като си смених ангренажа + някои други неща. Направих го в някакъв тъп сервиз и много съжалявам, вторник ще я водя във ВантоТрейд (на Самоковско шосе и Околовръсното) да го зацепят наново. В първия сервиз ми казват, че свещите са за смяна, ама как преди им нямаше нищо.
        Утре ще си взимам кабел за компютърна диагностика, и ще си я гледам сам. Надявам се тази инвестиция да се избие, след като си я диагностицирам сам пред блока, не знам. Но както чета в този форум, този проблем е най-често срещания при Алфа и няма еднозначно решение, явно всичко се крие в ЕКУто, което се явява един вид централно звено, което го прави най-слабата точка в тези коли.
        Едни си сменят дебитомери, други чистят дроселови клапи, трети ламбда сонди и т.н.
        Мене лично този проблем ме убива, не мога да я гледам как се мъчи, като жена ми е, ама какво да се прави. Ще трябва да хвърля още няколко стотин лева, преди да кажа, че този проблем е окончателно изчистен.
        Надявам се да се оправиш с твоята кола, както и всеки, който има подобен проблем.
        Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
        Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от crocodil Покажи съобщение
          При мене го има същия проблем, който се появи след като си смених ангренажа + някои други неща. Направих го в някакъв тъп сервиз и много съжалявам, вторник ще я водя във ВантоТрейд (на Самоковско шосе и Околовръсното) да го зацепят наново. В първия сервиз ми казват, че свещите са за смяна, ама как преди им нямаше нищо.
          Утре ще си взимам кабел за компютърна диагностика, и ще си я гледам сам. Надявам се тази инвестиция да се избие, след като си я диагностицирам сам пред блока, не знам. Но както чета в този форум, този проблем е най-често срещания при Алфа и няма еднозначно решение, явно всичко се крие в ЕКУто, което се явява един вид централно звено, което го прави най-слабата точка в тези коли.
          Едни си сменят дебитомери, други чистят дроселови клапи, трети ламбда сонди и т.н.
          Мене лично този проблем ме убива, не мога да я гледам как се мъчи, като жена ми е, ама какво да се прави. Ще трябва да хвърля още няколко стотин лева, преди да кажа, че този проблем е окончателно изчистен.
          Надявам се да се оправиш с твоята кола, както и всеки, който има подобен проблем.
          С тоя кабел нищо няма да стане!
          RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
          0899832271 Сашо

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от assasin's Покажи съобщение
            здравейте имам един вапрос на коъто се надявам някоъ да ми даде отговор!!как мога да разбера дали ми е зацепен правилно ангренажния ремък и дали има място в стара загора където да се провери това и ако има проблем да се презацепи на ново??защото още малко съм в Бг и след това колата ми остава в други ръце и то за доста голям период от време!!и има ошще едно малко проблемче като е студена при запалжането малко и пропадат оборотите и отива да гасне вазможно ли е това да е от ремъка??вчера бях на диагностика и нищо не излезна да има като грешка по двг!!предварително благодаря на всички
            Иди в Примотек, поне ако не друго, ще ти го презацепят правилно.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              ангренажен ремък

              имам алфа 156 на която скъсах ангренаж смениха ми всичко в D&N Пловдив имат и специални скоби за зацепване на валовете иначе не става нищо ако имате проблем само там и никаде другаде доколкото разбрах имат скоби и за други мотори. Като обслужване също съм много доволен

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ihaytov Покажи съобщение
                имам алфа 156 на която скъсах ангренаж смениха ми всичко в D&N Пловдив имат и специални скоби за зацепване на валовете иначе не става нищо ако имате проблем само там и никаде другаде доколкото разбрах имат скоби и за други мотори. Като обслужване също съм много доволен
                Колега, какви бяха пораженията от скъсването на ремъка, какво ти смениха, колко плати за процедурата?
                156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от crocodil Покажи съобщение
                  Утре ще си взимам кабел за компютърна диагностика, и ще си я гледам сам.
                  Само да те питам коя програма ще използваш с кабела че и аз ще сивзимам кабел
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #10
                    здравей колега. Аз карам 155 2.0 ТС и също я поддържам в D&N Пловдив, всъщност досега съм сменял масло и филтри и 2 външни накрайника... май не са ти взели много, съвсем прилично ми се струва. На мен когато ми дойде времето да сменям ангренажния ремък и ролките ми взеха 120 за смяната и наистина използват някакви специални скоби. Обясниха ми че без тези скоби не ставало заради вариатора. Та мисълта ми е че и при мен след като го смениха /ангренажа/ ми се струва че работи доста по-добре и е по-пъргава.
                    Last edited by stefff_an; d.m.y г., 16:32. Основание: грешка при опит за използване на цитат copy/paste

                    Comment


                    • #11
                      пораженията бяха доста - 8 клапана 8 водача смениха ми всички гарнитури по главата и гумички плюс ангренаж и ролки .Труда с шлайфа на главата ,пасване на клапани, смяна водачи ми излезе около 300 Много съм доволен зацепиха ми валовете с някакви специални скоби и колата работи много по-добре явно преди ремъка не е бил зацепен както трябва. В D&N са много коректни ремонтираха ми колата перфектно и без забележка препоръчвам на всички сервиза особено за ангренажни ремъци и ходова част

                      Comment

                      Working...
                      X